Nota

Aceste infromatii au fost oferite in cadrul evenimentului NOVA (ianuarie 2023) de catre fondatorul companiei David Smith.

Informatiile trebuie luate ca si recomandari pentru o sanatate mai buna.

Ele nu reprezinta tratamente, nu vindeca anumite boli, insa pot ajuta la almeliorarea simptomelor acestora.

Folosește-le doar în acest scop și discută-le cu medicul tău.

Somnul…

În Spania și în Orientul Mijlociu, există obiceiul de a mânca târziu în noapte, acesta fiind un aspect cultural specific. 

Totuși, această practică poate duce la dificultăți în a adormi sau la treziri neplăcute pe durata nopții. 

Este recomandabil să existe un interval de câteva ore între ultima masă a zilei și momentul în care te pregătești de somn, de preferat minim 2-3 ore. 

Este important să eviți situațiile în care digestia îți afectează calitatea somnului. 

Dacă întâmpini dificultăți în a adormi, ar fi bine să verifici dacă consumi alimente sau băuturi care conțin cafeină sau zahar înainte de culcare. 

Cu excepția cazului în care este vorba despre o problemă medicală, îmbunătățirea calității somnului ar trebui să fie un obiectiv ușor de realizat pentru tine.

Soluții pentru un somn mai bun:
  • Restabilirea echilibrului hormonal;
  • Îmbunătățirea dietei și a obiceiurilor alimentare;
  • Suplimente daca este necesar;
  • Exerciții fizice;
  • Reducerea sau eliminarea stimulentelor (zahar, cafeina);
  • Dormit într-un mediu adecvat;

Tipurile de plasturi recomadati pentru un somn mai bun:

X39 + Silent Night 

X39 în timpul zilei, Silent Night în timpul nopții. 

X39 + Alavida 

Folosește plasturele Alavida noaptea .

X39 + Aeon 

Folosește Aeon noaptea. Va reduce stresul asupra sistemului nervos și va ajuta la calmarea corpului. 

X39 + Shine and Dream

Uneori, doar folosind X39, oamenii vor observa ca (intre 1- 7 zile) că somnul lor s-a îmbunătățit. 

S-ar putea să nu mai fie nevoie de altceva.

Suplimente:
  • Treonat de magneziu; 
  • Calciu marin;
  • Taurină;
  • Reducerea consumului de zahăr și cafeină la cină;
  • Închiderea telefonului mobil, computerului cu o oră înainte de culcare;
  • In camera sa fie cat mai intuneric posibil (eventual poti sa folosesti o masca pentru dormit);
  • ai grija ca picioare sa iti fie calde;